loading...
weblove

yaser بازدید : 15 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دیروز که فریاد زدی دوستت دارم گفتم نمیشنوم

 

لطفا بلند تر اما امروز که به آرومی گفتی دیگه

 

دوستت ندارمگفتم هیسسسسس

 

چرا داد!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

وقتی کِه نِگه داشْتن بُغضت


 

 

اّز شِــکَسـ ـتَنِشْ براتْ راحَت تَر بْاشِه….

 

 

یَعْنــــــــــــی…..حْاِلت خرابه

 

 

 

 

********************************************************************

 

 

هیچ میدانی؟

از وقتی که رفته ای از وقتی که نیستی

 

” تا شب ها با یک جمله ی ” شب بخیر عزیزم

 

خوابم را شیرین و دلچسب کنی

من به نیت مرگ سر بر روی بالش میگذارم!!

 

 

********************************************************************

 


دومین روز چطور؟

پیش بینی اش کرده بودی؟

چتر آورده بودی من غافلگیرشدم

سعی میکردی من خیس نشوم

شانه سمت چت تو کاملا خیس بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 888
  • کدهای اختصاصی

    آرشیو کد موزیک